Chotkowski, Jacek ; Czerwińska-Jaśkiewicz, Małgorzata ; Dłubakowska-Puzio, Ewa ; Kasperska, Ewa ; Oczachowska, Alina ; Oczachowski,Dariusz ; Wallis, Anna ; Jordanek, Zdzisław ; Dyczkowska, Joanna ; Deluga, Włodzimierz [Red.]
ISBN 9788373654297 ; oai:dlibra.tu.koszalin.pl:1140
Biblioteka Politechniki Koszalińskiej
Apr 12, 2021
Jun 17, 2019
3
https://dlibra.tu.koszalin.pl/publication/1142
Edition name | Date |
---|---|
Chotkowski, Jacek, 2016, Marketing w teorii i praktyce | Apr 12, 2021 |
Dyczkowska, Joanna Oczachowska, Alina Oczachowski, Dariusz
Czerwińska-Jaśkiewicz, Małgorzata
Czerwińska-Jaśkiewicz, Małgorzata Zarębski, Patrycjusz Duczkowska-Piasecka, Małgorzata [Recenzja] Borzyszkowski, Jacek [Recenzja]
Szwichtenberg, Aleksander [Red.] Deluga, Włodzimierz [Red.]