ISBN 8388283561 ; oai:dlibra.tu.koszalin.pl:230
Biblioteka Politechniki Koszalińskiej
5 lip 2023
14 lut 2014
17
https://dlibra.tu.koszalin.pl/publication/232
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Szwichtenberg, Aleksander Red., 2000, Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych | 5 lip 2023 |
Zarębski, Patrycjusz [Red.] Ossowska, Luiza [Red.] Gostomczyk, Waldemar [Red.]
Jabłonkowska, Jolanta Barbara Sikora, Jan Stankiewicz, Bogusław Lewicki, Wojciech Hozer, Józef [Recenzja]
Knopek, Jacek [Red.] Sikora-Gaca, Małgorzata [Red.] Magierek, Dariusz [Red.]
Knopek, Jacek [Red.] Magierek, Dariusz [Red.] Sikora-Gaca, Małgorzata [Red.]
Knopek, Jacek [Red.] Magierek, Dariusz [Red.] Sikora-Gaca, Małgorzata [Red.]